TUBANOR
  • Acasă
  • Servicii
  • Contact
Înapoi la pagina principală

Termeni și Condiții

Ultima actualizare: 4 octombrie 2025

Prin accesarea și utilizarea site-ului tubanor.ro și a serviciilor noastre, sunteți de acord să respectați și să fiți obligat de următorii termeni și condiții. Vă rugăm să citiți cu atenție acești termeni înainte de a utiliza serviciile noastre.

1. Definiții

  • "Tubanor", "noi", "nostru" - se referă la furnizorul de servicii de instalații sanitare
  • "Client", "dumneavoastră" - persoana fizică sau juridică care solicită sau beneficiază de serviciile noastre
  • "Servicii" - serviciile de instalații sanitare și termice oferite de Tubanor
  • "Site" - site-ul web tubanor.ro și toate subdomeniile acestuia

2. Servicii Oferite

Tubanor oferă următoarele categorii de servicii:

  • Reparații țevi și eliminarea scurgerilor
  • Montaj și instalare obiecte sanitare (baterii, lavoare, WC, căzi, cabine duș)
  • Desfundare canalizări și conducte
  • Înlocuire țevi și racorduri
  • Instalare, revizie și reparații centrale termice și boilere
  • Revizii periodice și mentenanță preventivă
  • Servicii de urgență 24/7

3. Zone de Acoperire

Serviciile noastre sunt disponibile în:

  • București - toate cele 6 sectoare
  • Județul Ilfov - localități limitrofe (Otopeni, Voluntari, Popești-Leordeni, Chiajna, Bragadiru, Pantelimon, Măgurele, Buftea, Corbeanca, Jilava etc.)

Pentru zone din afara acestui perimetru, vă rugăm să ne contactați pentru a verifica disponibilitatea și eventualele costuri suplimentare de deplasare.

4. Programări și Solicitări

4.1. Programări Normale

Pentru servicii planificate, vă recomandăm să programați în avans telefonic (+40 761 234 567) sau prin formularul de contact de pe site. Vom confirma disponibilitatea și vom stabili o dată și oră convenabile.

4.2. Urgențe

Pentru urgențe (scurgeri majore, avarii, inundații), intervenim 24/7 fără programare prealabilă. Timpul estimat de răspuns este de 60-90 minute în București și Ilfov, în funcție de zonă, trafic și disponibilitatea echipei.

4.3. Confirmare și Modificare

Vă rugăm să confirmați programarea cu cel puțin 2 ore înainte de data stabilită. Anulările sau reprogramările trebuie comunicate cu minimum 4 ore înainte (cu excepția urgențelor).

5. Estimări și Prețuri

5.1. Prețuri Orientative

Prețurile afișate pe site sunt orientative și servesc ca referință. Oferta finală și exactă va fi comunicată după:

  • Evaluarea la fața locului
  • Identificarea cauzei problemei
  • Stabilirea soluției optime
  • Calcularea costurilor cu materiale și manoperă

5.2. Evaluare Gratuită

Oferim evaluare și diagnostic gratuit pentru toate serviciile în zona de acoperire. Taxa de deplasare se aplică doar în cazul în care clientul refuză oferta după evaluare.

5.3. Acceptarea Ofertei

Lucrările încep numai după:

  • Prezentarea ofertei detaliate
  • Acceptul explicit al clientului
  • Semnarea procesului-verbal de predare-primire (pentru lucrări complexe)

5.4. Costuri Suplimentare

În situații în care apar probleme neprevăzute în timpul lucrării, clientul va fi informat imediat și i se va prezenta o ofertă suplimentară. Lucrările suplimentare vor fi executate doar cu acordul clientului.

6. Plăți

6.1. Modalități de Plată

Acceptăm următoarele metode de plată:

  • Numerar (la finalizarea lucrării)
  • Transfer bancar (pentru companii sau la cerere)

6.2. Condiții de Plată

  • Lucrări simple: Plata integrală la finalizare
  • Lucrări complexe: Avans 30-50% la începerea lucrării, restul la finalizare
  • Urgențe: Plata integrală la finalizare

6.3. Documente Fiscale

Emitem factură fiscală pentru toate serviciile prestate, conform legislației în vigoare.

7. Anulări și Reprogramări

7.1. Anulare de către Client

  • Anulare cu peste 4 ore înainte: fără taxă
  • Anulare cu mai puțin de 4 ore înainte: taxă 50 RON (costuri de deplasare)
  • Anulare după ce tehnicianul a ajuns: taxă 100 RON

7.2. Anulare de către Tubanor

În situații excepționale (condiții meteo extreme, forță majoră, indisponibilitate tehnician), ne rezervăm dreptul de a anula sau reprograma. Clientul va fi anunțat cât mai rapid posibil și nu vor fi aplicate taxe.

8. Execuția Lucrărilor

8.1. Acces și Condiții

Clientul se obligă să asigure:

  • Acces liber la zona de lucru
  • Energie electrică și apă (dacă sunt necesare)
  • Spațiu de lucru adecvat și degajat
  • Informații complete despre instalațiile existente

8.2. Materiale și Piese

  • Folosim piese omologate de calitate, de la furnizori autorizați
  • Clientul poate furniza propriile piese (responsabilitatea calității revine clientului)
  • În caz de defecțiune a pieselor furnizate de client, nu oferim garanție

8.3. Curățenie

La finalizarea lucrărilor, asigurăm curățenia zonei de lucru și evacuarea deșeurilor rezultate din intervenție.

9. Garanții

9.1. Garanție la Manoperă

Oferim garanție la manoperă conform contractului și legislației în vigoare:

  • Reparații și montaje simple: 6 luni
  • Înlocuiri țevi și instalații complexe: 12 luni
  • Centrale termice (revizie, mentenanță): conform autorizației ANRE

9.2. Garanție Piese

Piesele montate beneficiază de garanția producătorului. Certificatele de garanție vor fi predate clientului.

9.3. Excluderi de la Garanție

Garanția nu acoperă:

  • Deteriorări cauzate de utilizare necorespunzătoare
  • Intervenții neautorizate de către alte persoane
  • Forță majoră sau accidente
  • Uzură naturală
  • Defecte ale pieselor furnizate de client

10. Limitarea Răspunderii

10.1. Răspundere

Tubanor își asumă răspunderea pentru:

  • Calitatea manoperei executate
  • Respectarea standardelor tehnice
  • Pagubele directe cauzate de neglijența echipei noastre în timpul executării lucrărilor

10.2. Limitări

Nu suntem răspunzători pentru:

  • Pagube indirecte, consecvente sau pierderi de profit
  • Defecțiuni ale instalațiilor existente, neidentificate la momentul evaluării
  • Probleme cauzate de calitatea apei, presiune anormală sau alți factori externi
  • Deteriorări ale finisajelor existente (gresie, faianță) mai vechi de 5 ani, care pot crăpa la intervenție
  • Situații de forță majoră

10.3. Asigurare

Echipa noastră este asigurată pentru răspundere civilă profesională.

11. Reclamații și Soluționare Diferente

11.1. Procedura de Reclamație

În cazul unor nemulțumiri sau defecțiuni în perioada de garanție:

  1. Contactați-ne telefonic (+40 761 234 567) sau prin email (info@tubanor.ro)
  2. Descrieți problema și trimiteți fotografii dacă este posibil
  3. Vom programa o vizită de evaluare în maxim 48 ore (zile lucrătoare)
  4. Vom remedia problema în perioada de garanție fără costuri suplimentare, dacă aceasta intră în condițiile de garanție

11.2. Soluționare Amiabilă

Ne angajăm să rezolvăm toate diferentele pe cale amiabilă, în interesul ambelor părți.

11.3. Jurisdicție

În cazul în care nu se ajunge la o înțelegere amiabilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești competente din România, conform legislației române.

12. Forță Majoră

Niciuna dintre părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor contractuale dacă aceasta se datorează unui eveniment de forță majoră (calamități naturale, război, restricții guvernamentale, pandemii etc.). În astfel de situații, executarea obligațiilor va fi suspendată pe durata evenimentului.

13. Confidențialitate

Ne angajăm să păstrăm confidențialitatea tuturor informațiilor personale și despre locuința clientului. Pentru detalii complete, consultați Politica de Confidențialitate.

14. Utilizarea Site-ului

14.1. Conținut

Conținutul site-ului (texte, imagini, logo-uri) este proprietatea Tubanor și este protejat de legislația privind drepturile de autor. Reproducerea fără autorizație este interzisă.

14.2. Link-uri Externe

Site-ul poate conține link-uri către site-uri terțe. Nu suntem răspunzători pentru conținutul sau politicile acestor site-uri.

14.3. Disponibilitate

Ne străduim să menținem site-ul funcțional permanent, dar nu garantăm disponibilitatea continuă. Site-ul poate fi indisponibil temporar pentru mentenanță sau actualizări.

15. Modificări ale Termenilor

Ne rezervăm dreptul de a modifica acești termeni și condiții. Modificările vor fi publicate pe această pagină cu data actualizării. Utilizarea continuă a serviciilor noastre după modificări constituie acceptarea noilor termeni.

16. Legislație Aplicabilă

Acești termeni și condiții sunt guvernați de legislația română. Orice litigiu va fi soluționat conform legilor în vigoare în România.

17. Contact

Pentru întrebări despre acești termeni și condiții sau despre serviciile noastre:

Tubanor
Email: info@tubanor.ro
Telefon: +40 761 234 567
Program: Luni-Vineri 08:00-20:00
Urgențe: 24/7

18. Acceptare

Prin solicitarea serviciilor noastre (telefonic, email sau formular de contact) sau prin utilizarea site-ului, confirmați că ați citit, înțeles și acceptat acești termeni și condiții în totalitate.

© 2025 Tubanor. Toate drepturile rezervate.

Politica de confidențialitate | Termeni și condiții